Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонюк, В.-
dc.date.accessioned2018-04-26T08:01:25Z-
dc.date.available2018-04-26T08:01:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/484-
dc.description.abstractУ статті досліджено формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти в умовах особистісно-орієнтованого підходу. Розкрито, що воно базується на індивідуально-творчому розвитку особистості фахівця, що передбачає творчу трансформацію особистісного ставлення, розуміння виховної потужності художньо-педагогічних ідей, теорій, методичних рекомендацій. // The article considers the formation of professional readiness of future primary school teachers in the field of art education in conditions of person-centered approach. The author explains that it is based on individual creative development of a specialist’s personality providing creative transformation of personal relationship, understanding of educative power of artistically-pedagogical ideas.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 7-12.en_US
dc.subjectОсобистісно орієнтований підхід, професійна підготовка, мистецька освіта, інноваційні технології.en_US
dc.subjectPersonality oriented approach, professional training, artistic education, innovative technologies.en_US
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Антонюк Вікторія.pdf553.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.