Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/485
Title: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Authors: Головатюк, В.
Keywords: Мовна освіта, обдаровані учні, проблемне навчання.
Language education, gifted pupils, problem teaching.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 13-22.
Abstract: У статті досліджено особливості формування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української мови в гуманітарному університеті. Визначено основні технології підготовки до роботи з обдарованими учнями на уроках української мови в початкових класах: проблемне навчання, ігрові, інтерактивні, інформаційні технології, кредитно-модульна система навчання, а також їх роль у процесі вдосконалення підготовки фахівців у сучасному гуманітарному вищому навчальному закладі. // The article explored the features of the search of pedagogical conditions for future primary school teachers training to work with gifted students during the study the Ukrainian language in University of Humanities in the field of language education. The basic technologies of training to work with gifted pupils at the Ukrainian lessons in primary school such as problem teaching, playing, interactive, information technology, credit-modular technology of training as well as their role in the improvement of training in a modern university of Humanities are determined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/485
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Головатюк Валентина.pdf622.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.