Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4851
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поляк, О. І. | - |
dc.contributor.author | Polak, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T06:56:42Z | - |
dc.date.available | 2024-05-10T06:56:42Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Поляк О. І. Методика компаративного аналізу художнього твору та його екранізації в закладах середньої освіти (на прикладі роману Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» та однойменного аніме-фентезі Гайяго Міядзакі) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. І. Поляк ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 101 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4851 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі розкрито теоретико-методичні засади компаративного вивчення зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти. Досліджено поняття «компаративний аналіз», «компаративістика», «інтермедіальність», «аніме», «фентезі». Проаналізовано програму та підручники для 7 класу із зарубіжної літератури, літературознавчі та методичні праці щодо вивчення твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Авторкою теоретично обґрунтовано методику інтермедіального аналізу роману Д.-В. Джонс та екранізації твору у формі аніме японського режисера Г. Міядзакі й апробовано на уроках зарубіжної літератури. Доведено позитивний вплив пропонованої методики на успішну реалізацію важливих завдань літературної та медіаосвіти здобувачів загальної середньої освіти. = The master's thesis reveals the theoretical and methodological principles of the comparative study of foreign literature in institutions of general secondary education. The concepts of "comparative analysis", "comparative studies", "intermediality", "anime", "fantasy" were studied. The program and textbooks for the 7th grade on foreign literature, literary studies and methodical works on the study of Diana Winn Jones's work "Howl's Traveling Castle" were analyzed. The author theoretically substantiates the methodology of intermedial analysis of the novel by D.-V. Jones and the adaptation of the work in the form of anime by the Japanese director H. Miyazaki and tested in foreign literature classes. The positive influence of the proposed methodology on the successful implementation of important tasks of literary and media education of students of general secondary education has been proven. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | компаративістика | en_US |
dc.subject | компаративний аналіз | en_US |
dc.subject | інтемедіяльність | en_US |
dc.subject | інтермедіальний аналіз | en_US |
dc.subject | медіатексти | en_US |
dc.subject | аніме | en_US |
dc.subject | фентезі | en_US |
dc.subject | Діана Вінн Джонс | en_US |
dc.subject | Гайяго Міядзакі | en_US |
dc.subject | comparative studies | en_US |
dc.subject | comparative analysis | en_US |
dc.subject | internet activities | en_US |
dc.subject | intermedia analysis | en_US |
dc.subject | media texts | en_US |
dc.subject | anime | en_US |
dc.subject | fantasy | en_US |
dc.subject | Diana Wynn Jones | en_US |
dc.subject | Hayago Miyazaki | en_US |
dc.title | МЕТОДИКА КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЙОГО ЕКРАНІЗАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ДІАНИ ВІНН ДЖОНС «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» ТА ОДНОЙМЕННОГО АНІМЕ-ФЕНТЕЗІ ГАЙЯГО МІЯДЗАКІ | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Поляк Олена Іванівна_Магістерська робота.pdf | Методика компаративного аналізу художнього твору | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.