Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоляк, О. І.-
dc.contributor.authorPolak, О. І.-
dc.date.accessioned2024-05-10T06:56:42Z-
dc.date.available2024-05-10T06:56:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПоляк О. І. Методика компаративного аналізу художнього твору та його екранізації в закладах середньої освіти (на прикладі роману Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» та однойменного аніме-фентезі Гайяго Міядзакі) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. І. Поляк ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 101 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4851-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розкрито теоретико-методичні засади компаративного вивчення зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти. Досліджено поняття «компаративний аналіз», «компаративістика», «інтермедіальність», «аніме», «фентезі». Проаналізовано програму та підручники для 7 класу із зарубіжної літератури, літературознавчі та методичні праці щодо вивчення твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Авторкою теоретично обґрунтовано методику інтермедіального аналізу роману Д.-В. Джонс та екранізації твору у формі аніме японського режисера Г. Міядзакі й апробовано на уроках зарубіжної літератури. Доведено позитивний вплив пропонованої методики на успішну реалізацію важливих завдань літературної та медіаосвіти здобувачів загальної середньої освіти. = The master's thesis reveals the theoretical and methodological principles of the comparative study of foreign literature in institutions of general secondary education. The concepts of "comparative analysis", "comparative studies", "intermediality", "anime", "fantasy" were studied. The program and textbooks for the 7th grade on foreign literature, literary studies and methodical works on the study of Diana Winn Jones's work "Howl's Traveling Castle" were analyzed. The author theoretically substantiates the methodology of intermedial analysis of the novel by D.-V. Jones and the adaptation of the work in the form of anime by the Japanese director H. Miyazaki and tested in foreign literature classes. The positive influence of the proposed methodology on the successful implementation of important tasks of literary and media education of students of general secondary education has been proven.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectкомпаративістикаen_US
dc.subjectкомпаративний аналізen_US
dc.subjectінтемедіяльністьen_US
dc.subjectінтермедіальний аналізen_US
dc.subjectмедіатекстиen_US
dc.subjectанімеen_US
dc.subjectфентезіen_US
dc.subjectДіана Вінн Джонсen_US
dc.subjectГайяго Міядзакіen_US
dc.subjectcomparative studiesen_US
dc.subjectcomparative analysisen_US
dc.subjectinternet activitiesen_US
dc.subjectintermedia analysisen_US
dc.subjectmedia textsen_US
dc.subjectanimeen_US
dc.subjectfantasyen_US
dc.subjectDiana Wynn Jonesen_US
dc.subjectHayago Miyazakien_US
dc.titleМЕТОДИКА КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЙОГО ЕКРАНІЗАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ДІАНИ ВІНН ДЖОНС «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» ТА ОДНОЙМЕННОГО АНІМЕ-ФЕНТЕЗІ ГАЙЯГО МІЯДЗАКІen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поляк Олена Іванівна_Магістерська робота.pdfМетодика компаративного аналізу художнього твору1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.