Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4852
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ = TEACHING READING COMPREHENSION SECONDARY SCHOOL PUPILS
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Попов, А. О.
Popov, А. О.
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетенція
вміння читання
стратегії читання
труднощі читання
мотивація
foreign language communicative competence
reading comprehension skills
reading comprehension strategies
reading comprehension difficulties
motivation
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Попов А. О. Формування іншомовних читацьких умінь учнів основної школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. О. Попов ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 87 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі висвітлюється проблема формування іншомовної компетенції в читанні учнів основної школи. Методична система роботи будувалась з урахуванням теоретично обґрунтованих передумов навчання іншомовного читання. У роботі досліджено процес формування іншомовного читання, розглянуті стратегії навчання читання та роль мотиваційного чинника, які сприяють підвищенню рівня сформованості вмінь розуміти прочитане, а також проаналізовані труднощі розуміння текстів для читання у процесі навчання англійської мови як іноземної. = The thesis deals with the problem of teaching reading comprehension secondary school pupils and using reading strategies for effective developing pupils’ reading skills. In the work the concept of reading comprehension has been explored, the matter of reading difficulties has been considered, the methodological principles of the use of reading techniques have been analyzed. The ways of motivating pupils to read and special reading strategies (predicting, making connections, visualizing, inferring, questioning, summarizing, etc.) have been specified in the research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4852
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попов Анатолій магістерська.pdfФормування іншомовних читацьких умінь учнів основної школи788.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.