Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4852
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попов, А. О. | - |
dc.contributor.author | Popov, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T07:04:02Z | - |
dc.date.available | 2024-05-10T07:04:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Попов А. О. Формування іншомовних читацьких умінь учнів основної школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. О. Попов ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 87 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4852 | - |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі висвітлюється проблема формування іншомовної компетенції в читанні учнів основної школи. Методична система роботи будувалась з урахуванням теоретично обґрунтованих передумов навчання іншомовного читання. У роботі досліджено процес формування іншомовного читання, розглянуті стратегії навчання читання та роль мотиваційного чинника, які сприяють підвищенню рівня сформованості вмінь розуміти прочитане, а також проаналізовані труднощі розуміння текстів для читання у процесі навчання англійської мови як іноземної. = The thesis deals with the problem of teaching reading comprehension secondary school pupils and using reading strategies for effective developing pupils’ reading skills. In the work the concept of reading comprehension has been explored, the matter of reading difficulties has been considered, the methodological principles of the use of reading techniques have been analyzed. The ways of motivating pupils to read and special reading strategies (predicting, making connections, visualizing, inferring, questioning, summarizing, etc.) have been specified in the research. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетенція | en_US |
dc.subject | вміння читання | en_US |
dc.subject | стратегії читання | en_US |
dc.subject | труднощі читання | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | foreign language communicative competence | en_US |
dc.subject | reading comprehension skills | en_US |
dc.subject | reading comprehension strategies | en_US |
dc.subject | reading comprehension difficulties | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ = TEACHING READING COMPREHENSION SECONDARY SCHOOL PUPILS | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попов Анатолій магістерська.pdf | Формування іншомовних читацьких умінь учнів основної школи | 788.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.