Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4853
Назва: | КОНТЕКСТНИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОСТІ ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАКА) = CONTEXTUAL ANALYSIS OF A LITERARY WORK AT FOREIGN LITERATURE LESSONS IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF HONORE DE BALZAC'S WORK) |
Інші назви: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Автори: | Прищепа, О. С. Prishchepa, O. S. |
Ключові слова: | The context is historical biographical literary artistic the method of contextual analysis of an artistic work the story "Hobsek" контекст історичний біографічний літературознавчий мистецький методика контекстного аналізу художнього твору повість «Гобсек» |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Прищепа О. С. Контекстний аналіз художнього твору на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти (на прикладі творчості Оноре де Бальзака) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. С. Прищепа ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 85 с. |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі розкрито поняття контексту, контекстного аналізу художнього твору та його видів. На основі аналізу літературознавчих праць виокремлено оптимальні з методичного боку контексти аналізу художнього твору у 9 класі, зокрема історичний, біографічний, літературознавчий, мистецький. Розкрито особливості застосування різних видів контексту на уроках вивчення художнього твору, обумовлено підходи: особистісно зорієнтований і компетентнісний, визначено ефективні традиційні та інноваційні форми, методи і прийоми роботи. У роботі визначено критерії та показники сформованості вмінь учнів контекстного аналізу художнього твору у 9 класі: когнітивний, діяльнісний, продуктивний та схарактеризовано рівні: високий, середній, низький. Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально підтверджено ефективність методики контекстного аналізу художнього твору на прикладі вивчення повісті «Гобсек» Оноре де Бальзака у 9 класі. = The concept of context, contextual analysis of an artistic work and its types is revealed in the master's thesis. On the basis of the analysis of literary works, the methodologically optimal contexts for the analysis of an artistic work in the 9th grade, in particular historical, biographical, literary, and artistic, are singled out. The peculiarities of the use of various types of context in the lessons of the study of an artistic work are revealed, the approaches are determined: personally oriented and competence-oriented, effective traditional and innovative forms, methods and methods of work are determined. In the work, the criteria and indicators of the development of students' skills of contextual analysis of an artistic work in the 9th grade are determined: cognitive, activity, productive, and the levels are characterized: high, medium, low. The effectiveness of the method of contextual analysis of an artistic work was theoretically substantiated, developed and experimentally confirmed on the example of the study of the story "Hobsec" by Honore de Balzac in the 9th grade. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4853 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прищепа Олег Петрович_Магістерська робота.pdf | Контекстний аналіз художнього твору на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.