Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4856
Title: | РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗЗСО = DEVELOPMENT OF STUDENTS' MOTIVATION USING DESIGN TECHNOLOGIES IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN ZZSO |
Other Titles: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Authors: | Сосновчик, О. О. Sosnovchyk, О. О. |
Keywords: | мотивація проєктна технологія метод проєктів урок англійської мови здобувачі освіти motivation project technology project method English language lesson education seekers |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Сосновчик О. О. Розвиток мотивації учнів засобами проєктних технологій на уроках англійської мови у ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. О. Сосновчик ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 74 с. |
Abstract: | У роботі обґрунтовано теоретичні засади і розроблено методики розвитку мотивації учнів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови засобами проєктних технологій. На основі аналізу психологічних студій обгрунтовано психологічні засади застосування проєктних технологій на уроках англійської мови. Установлено, що базова середня освіта, відповідно до вимог державних документів, має такі цикли: адаптаційний (5–6 класи), базове предметне навчання (7-9 класи), профільне навчання (10-11 класи). Виокремлені цикли дають змогу вчителям ураховувати вікові й індивідуальні особливості розвитку й потреби учнів, а також уможливлюють їхнє просування власними освітніми траєкторіями. Це й зумовлює виокремлення відповідних етапів застосування проєктних технологій на уроках англійської мови. = The work substantiates the theoretical foundations and develops the methods of developing the motivation of students of general secondary education institutions in English language classes by means of project technologies. Based on the analysis of psychological studies, the psychological principles of the application of project technologies in English language lessons are substantiated. It was established that basic secondary education, in accordance with the requirements of state documents, has the following cycles: adaptation (grades 5-6), basic subject training (grades 7-9), specialized training (grades 10-11). Separated cycles allow teachers to take into account the age and individual characteristics of the development and needs of students, and also enable their advancement along their own educational trajectories. This determines the selection of appropriate stages of application of project technologies in English lessons. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4856 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сосновчик О О.pdf | Розвиток мотивації учнів засобами проєктних технологій на уроках англійської мови у ЗЗСО | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.