Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/486
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Заремба, М.
Ключові слова: Інтеграція, інтегрований підхід, мистецька освіта, підготовка вчителя.
Integration, integrated approach, artistic education, teacher training.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 23-28.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено загально-педагогічні засади організації інтегрованого навчання мистецьких дисциплін. Обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту мистецької освіти, форми, методи та технології. Інтеграцію представлено як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, вищу форму втілення міжпредметних зв'язків на якісно новому рівні. // General pedagogical principles of the integrated studies of artistic disciplines are disclosed in the article. Conceptual principles of integration of artistic education maintenance, forms, methods and technologies, are substantiated. Integration is examined as means of educational process intensification, higher form of intersubject connections embodiment at qualitatively new level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/486
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Заремба Мирослава.pdf564.51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.