Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4876
Назва: РОЛЬ КОРЕКТУРНИХ ТАБЛИЦЬ У РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)
Автори: Химчук, К. С.
Ключові слова: ЗДО
дошкільна освіта
розвиток дитини
креативність дитини
інформаційне ігрове поле
коректурна таблиця
гра
логічні схеми
інтегровані заняття
інноваційні технології
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Химчук К. С. Роль коректурних таблиць у розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку / К. С. Химчук // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 144-150.
Серія/номер: 012;Дошкільна освіта
Короткий огляд (реферат): Предметне розвивальне середовище закладу дошкільної освіти – це система матеріальних об'єктів діяльності дитини, що функціонально моделює зміст її духовного та фізичного розвитку. В даний час актуальність проблеми створення предметно-розвивального середовища в ЗДО пов'язана з введенням Базового компоненту дошкільної освіти та умовами його реалізації, де зазначено, що предметне середовище має виконувати різні функції: освітню, розвивальну, виховну, стимулюючу, комунікативну, що забезпечують розвиток дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4876
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-144-150.pdfРоль коректурних таблиць у розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку293.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.