Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879
Title: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)
Authors: Томенюк, Р. І.
Keywords: діти дошкілького віку
дошкільнята
дошкільний вік
дошкільна освіта
інформаційно-комунікаційні технології
математичні уявлення дітей
логіко-математичний розвиток
мультимедійні презентації
комп’ютерна гра
комп’ютерні ігри
розвивальні комп’ютерні ігри
навчальні комп’ютерні ігри
комп’ютерні діагностуючі ігри
навчальні програми
розвивальні програми
діагностичні ігри
формування навичок лічби
навички з математики
логічне читання
ІКТ
ЗДО
освітній процес
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Томенюк Р. І. Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / Р. І. Томенюк // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 136-141.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Актуальність досліджень проблеми математичного розвитку дітей дошкільного віку зумовлена посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Водночас ця дисципліна викликає найбільші труднощі у дітей, що значною мірою пояснюється невідповідністю чинного методичного супроводу математичної підготовки на різних рівнях освіти, починаючи з дошкільного, запитам суспільства й виробництва. Відсутність співпраці, зворотного зв’язку у взаємодії з дитиною, слабка опора на раціональні механізми сприйняття й переробки інформації в одноманітних математичних іграх і завданнях, недостатнє застосування сучасних засобів, інформаційних технологій і активних методів навчання дітей – усе це спричинює недостатній рівень розвитку здібностей до узагальнення, систематизації, аналізу, синтезу, класифікації, серіації тощо.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-136-141.pdfДидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку289.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.