Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879
Назва: | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
Автори: | Томенюк, Р. І. |
Ключові слова: | діти дошкілького віку дошкільнята дошкільний вік дошкільна освіта інформаційно-комунікаційні технології математичні уявлення дітей логіко-математичний розвиток мультимедійні презентації комп’ютерна гра комп’ютерні ігри розвивальні комп’ютерні ігри навчальні комп’ютерні ігри комп’ютерні діагностуючі ігри навчальні програми розвивальні програми діагностичні ігри формування навичок лічби навички з математики логічне читання ІКТ ЗДО освітній процес |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Томенюк Р. І. Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / Р. І. Томенюк // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 136-141. |
Серія/номер: | 012;Дошкільна освіта |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність досліджень проблеми математичного розвитку дітей дошкільного віку зумовлена посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Водночас ця дисципліна викликає найбільші труднощі у дітей, що значною мірою пояснюється невідповідністю чинного методичного супроводу математичної підготовки на різних рівнях освіти, починаючи з дошкільного, запитам суспільства й виробництва. Відсутність співпраці, зворотного зв’язку у взаємодії з дитиною, слабка опора на раціональні механізми сприйняття й переробки інформації в одноманітних математичних іграх і завданнях, недостатнє застосування сучасних засобів, інформаційних технологій і активних методів навчання дітей – усе це спричинює недостатній рівень розвитку здібностей до узагальнення, систематизації, аналізу, синтезу, класифікації, серіації тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-136-141.pdf | Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку | 289.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.