Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томенюк, Р. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T07:08:38Z | - |
dc.date.available | 2024-05-17T07:08:38Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Томенюк Р. І. Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / Р. І. Томенюк // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 136-141. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879 | - |
dc.description.abstract | Актуальність досліджень проблеми математичного розвитку дітей дошкільного віку зумовлена посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Водночас ця дисципліна викликає найбільші труднощі у дітей, що значною мірою пояснюється невідповідністю чинного методичного супроводу математичної підготовки на різних рівнях освіти, починаючи з дошкільного, запитам суспільства й виробництва. Відсутність співпраці, зворотного зв’язку у взаємодії з дитиною, слабка опора на раціональні механізми сприйняття й переробки інформації в одноманітних математичних іграх і завданнях, недостатнє застосування сучасних засобів, інформаційних технологій і активних методів навчання дітей – усе це спричинює недостатній рівень розвитку здібностей до узагальнення, систематизації, аналізу, синтезу, класифікації, серіації тощо. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - |
dc.subject | діти дошкілького віку | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | математичні уявлення дітей | en_US |
dc.subject | логіко-математичний розвиток | en_US |
dc.subject | мультимедійні презентації | en_US |
dc.subject | комп’ютерна гра | en_US |
dc.subject | комп’ютерні ігри | en_US |
dc.subject | розвивальні комп’ютерні ігри | en_US |
dc.subject | навчальні комп’ютерні ігри | en_US |
dc.subject | комп’ютерні діагностуючі ігри | en_US |
dc.subject | навчальні програми | en_US |
dc.subject | розвивальні програми | en_US |
dc.subject | діагностичні ігри | en_US |
dc.subject | формування навичок лічби | en_US |
dc.subject | навички з математики | en_US |
dc.subject | логічне читання | en_US |
dc.subject | ІКТ | en_US |
dc.subject | ЗДО | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.title | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-136-141.pdf | Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку | 289.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.