Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТоменюк, Р. І.-
dc.date.accessioned2024-05-17T07:08:38Z-
dc.date.available2024-05-17T07:08:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТоменюк Р. І. Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / Р. І. Томенюк // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 136-141.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879-
dc.description.abstractАктуальність досліджень проблеми математичного розвитку дітей дошкільного віку зумовлена посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Водночас ця дисципліна викликає найбільші труднощі у дітей, що значною мірою пояснюється невідповідністю чинного методичного супроводу математичної підготовки на різних рівнях освіти, починаючи з дошкільного, запитам суспільства й виробництва. Відсутність співпраці, зворотного зв’язку у взаємодії з дитиною, слабка опора на раціональні механізми сприйняття й переробки інформації в одноманітних математичних іграх і завданнях, недостатнє застосування сучасних засобів, інформаційних технологій і активних методів навчання дітей – усе це спричинює недостатній рівень розвитку здібностей до узагальнення, систематизації, аналізу, синтезу, класифікації, серіації тощо.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectдіти дошкілького вікуen_US
dc.subjectдошкільнятаen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectматематичні уявлення дітейen_US
dc.subjectлогіко-математичний розвитокen_US
dc.subjectмультимедійні презентаціїen_US
dc.subjectкомп’ютерна граen_US
dc.subjectкомп’ютерні ігриen_US
dc.subjectрозвивальні комп’ютерні ігриen_US
dc.subjectнавчальні комп’ютерні ігриen_US
dc.subjectкомп’ютерні діагностуючі ігриen_US
dc.subjectнавчальні програмиen_US
dc.subjectрозвивальні програмиen_US
dc.subjectдіагностичні ігриen_US
dc.subjectформування навичок лічбиen_US
dc.subjectнавички з математикиen_US
dc.subjectлогічне читанняen_US
dc.subjectІКТen_US
dc.subjectЗДОen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.titleДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-136-141.pdfДидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку289.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.