Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаркісова, І. А.-
dc.date.accessioned2024-05-17T07:44:15Z-
dc.date.available2024-05-17T07:44:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСаркісова І. А. Історичний аспект становлення морально-етичного виховання / І. А. Саркісова // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 113-118.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4884-
dc.description.abstractУявлення про мораль сформувалося ще в стародавньому суспільстві. Мораль як особлива форма людських відносин зароджувалась і формувалась поступово разом зі становленням людського суспільства. Особливого значення в історії становлення етики і системи моральних уявлень і норм набули давньогрецькі філософи. Афінський філософ Сократ абсолютизував мораль, розуміючи її фундаментом достойного життя, основою культури. Він прагнув створити систему стійких загальних понять, основу яких шукав у сфері духовного. Сократ дійшов висновку, що існують об’єктивні моральні норми, а також визначив шляхи формування моральності, найголовніший з яких, на його думку, шлях моральних знань. Сократ уважав, що не мораль підпорядкована природному прагненню до щастя, а, навпаки, щастя залежить від моральності (доброчинності) людини, отже, завдання етики – допомогти людині стати моральною.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectморальen_US
dc.subjectСократen_US
dc.subjectстановлення еьтктen_US
dc.subjectсистема моральних уявленьen_US
dc.subjectфілософіяen_US
dc.subjectдоброчинністьen_US
dc.subjectетикаen_US
dc.subjectПлатонen_US
dc.subjectЕтика до Нікомахаen_US
dc.subjectхристиянська теологія етикиen_US
dc.subjectфілософи епохи Відродженняen_US
dc.subjectморально-етичне вихованняen_US
dc.subjectЖан-Жак Руссоen_US
dc.subjectЕміль або Про вихованняen_US
dc.subjectЙ. Г. Песталоцціen_US
dc.subjectпізнання добраen_US
dc.subjectвчення про моральen_US
dc.subjectПовість минулих літen_US
dc.subjectВелесова книгаen_US
dc.subjectСлово про Закон і Благодатьen_US
dc.subjectВолодимир Мономахen_US
dc.subjectГ. С. Сковородаen_US
dc.titleІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-113-118.pdfІсторичний аспект становлення морально-етичного виховання291.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.