Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/489
Title: | УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Кузьмук Оксана |
Keywords: | Дискусія, обговорення, ігрове проектування, майстер-клас та творча майстерня. Debate, discussion, game design, master classes and workshops. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 41-46. |
Abstract: | В статті дослиджено та теоретично обґрунтувано шляхи удосконалення художньої підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання предмета «Образотворче мистецтво» у початковій школі в процесі навчання образотворчої діяльності. Розкрито, що процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи набуває удосконалення за умови впровадження наступних інтенсивних форм і методів: активних навчальних лекцій, семінарів, практичних і лабораторних занять у формі дискусій, обговорень, ігрового проектування, майстер-класів та творчих майстерень. // The article investigated and theoretically grounded the ways of improving artistic training of future primary school teachers to teach the subject "Visual Arts" at primary school in the learning process activities. It is explained that the process of future primary school teachers training improves on condition of intensive introduction of the following forms and methods: active training lectures, seminars, practical and laboratory classes in the form of debates, discussions, game design, master classes and creative workshops. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/489 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Кузьмук Оксана.pdf | 559.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.