Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4890
Назва: | МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШІЛЬНОГО ВІКУ СКЛАДАТИ РОЗПОВІДЬ-РОЗДУМ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
Автори: | Малишенко, Л. М. |
Ключові слова: | оозповідь-роздум роздум-доказ роздум-спростування дошкільна лінгводидактика навчання дітей дошкільне навчання іграшка-піраміда бесіди |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Малишенко Л. М. Методика навчання дітей старшого дошільного віку складати розповідь-роздум / Л. М. Малишенко // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 90-93. |
Серія/номер: | 012;Дошкільна освіта |
Короткий огляд (реферат): | Одним з пріоритетних завдань дошкільної освіти в сучасних умовах є формування розумної, активної особистості дитини, здатної розмірковувати, аналізувати, приймати рішення. Реалізації окресленого завдання сприяє навчання дітей складанню розповідей-роздумів. Необхідність навчання старших дошкільників складати розповідь-роздум, на думку вчених А.Богуш, Н.Гавриш, Н.Семенової, Н.Харченко, обумовлена значенням цього виду зв’язного мовлення в організації спілкування, у розвитку розсудливості як однієї із базових якостей особистості дошкільника, спроможного грамотно, аргументовано, доводити власні переконання, логічно, послідовно, зв’язно викладати свої думки в різноманітних життєвих ситуаціях |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4890 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-90-93.pdf | Методика навчання дітей старшого дошільного віку складати розповідь-роздум | 283.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.