Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/490
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Лазарець Аліна
Keywords: Моральне виховання, діти дошкільного віку, ігрова діяльність, сюжетно-рольова гра.
Moral education, children of preschool age, game activities, role-playing game.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 47-52.
Abstract: У статті проаналізовано погляди видатних вчених на процес морального виховання дітей дошкільного віку. Розкрито теоретичні основи виховання моральних якостей у дошкільників в процесі організації ігрової діяльності. Визначено програмові завдання морального виховання дошкільників для здійснення виховного впливу виховання на особистість. Досліджено проблеми виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку, при цьому доведено, що визначальною умовою організації виховного процесу є включення дитини в ігрову діяльність. // In the article the views of eminent scientists on the process of moral education of preschool children are analysed. The theoretical foundations of preschool children’s moral education in the process of games activity are disclosed. The program objectives of preschool children moral education for educational influence on personality are defined. The problems of preschool children’s moral values education are investigated, while proved that the key condition of the educational process is the inclusion of the child in gaming activities.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/490
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Лазарець.pdf563.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.