Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4904| Title: | СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
| Authors: | Булавіна, Н. А. |
| Keywords: | сенсорний розвиток дітей проблеми педагогіки сеснсорне виховання сенсорний розвиток психічні пізнавальні процеси дитини сприймання дитини відчуття сенсорні здібності сенсорні еталони виховання дошкільників |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Булавіна Н. А. Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема / Н. А. Булавіна // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 21-26. |
| Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
| Abstract: | Однією з головних проблем педагогіки раннього розвитку дитини є питання сенсорного виховання. Адже провідну роль у всебічному розвитку малюка відіграє сенсорний розвиток. Сенсорний розвиток є фундаментом для розвитку психічних пізнавальних процесів дитини і забезпечує вдале оволодіння усіма видами діяльності. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4904 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-21-26.pdf | Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема | 288 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.