Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/495
Title: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
Authors: Павлюк, К.
Keywords: Диференційований підхід, фронтальна та парна діяльність.
Differentiated approach, front and pair work.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 81-86.
Abstract: У статті досліджено диференційований процес навчання в умовах реформування початкової математичної освіти. Охарактеризовано диференційований підхід на уроках математики за ступенями складності з урахуванням індивідуальних здібностей кожної дитини. Розглянуто диференційований підхід до навчання, як один із головних способів оптимізації педагогічного процесу. Наведено приклади форм і методів диференційованого навчання на уроках математики, проаналізовано їх можливості в контексті досліджуваної проблеми. // The article deals with differentiated learning process in terms of reforming elementary mathematics education. The differentiated approach at the lessons of mathematics depending on degrees of difficulty based on individual abilities of each child is characterized. The differentiated approach to education as one of the main ways to optimize educational process is considered. The examples of forms and methods of differentiated instruction at mathematics lessons are analyzed in the context of the studied problem.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/495
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Павлюк.pdf554.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.