Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/495
Назва: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Павлюк, К.
Ключові слова: Диференційований підхід, фронтальна та парна діяльність.
Differentiated approach, front and pair work.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 81-86.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено диференційований процес навчання в умовах реформування початкової математичної освіти. Охарактеризовано диференційований підхід на уроках математики за ступенями складності з урахуванням індивідуальних здібностей кожної дитини. Розглянуто диференційований підхід до навчання, як один із головних способів оптимізації педагогічного процесу. Наведено приклади форм і методів диференційованого навчання на уроках математики, проаналізовано їх можливості в контексті досліджуваної проблеми. // The article deals with differentiated learning process in terms of reforming elementary mathematics education. The differentiated approach at the lessons of mathematics depending on degrees of difficulty based on individual abilities of each child is characterized. The differentiated approach to education as one of the main ways to optimize educational process is considered. The examples of forms and methods of differentiated instruction at mathematics lessons are analyzed in the context of the studied problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/495
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Павлюк.pdf554.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.