Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипей Наталія-
dc.date.accessioned2018-04-26T09:00:40Z-
dc.date.available2018-04-26T09:00:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/496-
dc.description.abstractУ статі досліджено проблему інтеграції у навчально-виховному процесі початкової ланки освіти. Охарактеризовано мету і завдання інтегрованих уроків з математики, розкрито їх дидактичну сутність. Описано методику проведення інтегрованих уроків з математики і трудового навчання, математики і природознавства, математики та іноземної мови. Обґрунтовано сутність інтегрованих уроків з елементами диференціації. // The article explored the problem of integration in the educational process of primary-level education. The purpose and objectives of the integrated lessons in mathematics is characterized, their didactic nature is disclosed. The method of integrated lessons in math and labor studies, mathematics and science, mathematics and foreign language is described. The essence of integrated classes with elements of differentiation is substantiated.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 87-92.en_US
dc.subjectІнтегроване навчання, уроки математики, початкова школа, молодші школярі.en_US
dc.subjectIntegrated training, lessons in mathematics, primary school, junior pupils.en_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Пилипей.pdf555.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.