Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/500
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радченя Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T09:12:23Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T09:12:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/500 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито, що навчальний процес з використанням інтерактивного навчання полягає в тому, що навчання здійснюється у процесі постійної, активної, позитивної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Зазначено, що інтерактивні методи орієнтовані на реалізацію пізнавальних інтересів і потреб особистості, тому особлива увага приділяється організації процесу ефективної комунікації, в якій учасники процесу взаємодії більш мобільні, більш відкриті і активні. // The article notes that the process of training in conditions of interactive learning lies in the fact that trainings is carried out in the process of constant, active, positive interaction of all participants of the educational process. Interactive methods are designed to realize cognitive interests and needs of the individual, because of emphasis on effective communication process in which the participants interact more mobile, more open and active. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 113-119. | en_US |
dc.subject | Інтерактивний, інтерактивне навчання, інтерактивні технології. | en_US |
dc.subject | Interactive, interactive learning, interactive technology. | en_US |
dc.title | ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ВИД ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Радченя.pdf | 581.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.