Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5011
Назва: ПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Автори: Сагайдак, Н. М.
Груба, Т. Л.
Ключові слова: освіта
метод проєктів
урок української мови та літератури
пізнавальна активність
творчі уміння
критичне мислення
education
project method
Ukrainian language and literature lesson
cognitive activity
creative skills
critical thinking
Дата публікації: 2024
Видавництво: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.
Бібліографічний опис: Сагайдак Н. М. Перспектива використання методу проєктів як ефективного засобу навчання на уроках української мови та літератури в закладах загальної середньої освіти / Н. М. Сагайдак ; наук. керівник Т. Л. Груба // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 191-198.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено значення поняття «освіта», «метод проєктів» та його ознаки, обґрунтовано види, етапи методу, які сприяють активізації процесу навчання на уроках, визначено дидактичні закономірності її використання з метою підвищення ефективності навчання, розкрито потенціал та роль у зростанні мислення, креативного підходу, уваги, творчої діяльності учнів та здатність формувати та вдосконалювати вміння, які набуваються учнями. Розглянуто чотири головні етапи роботи над проєктом, доведено, що проєктна діяльність дає можливість формувати самоосвітню компетентність, активізувати процес засвоєння знань, стимулювати інтерес учнів до виучуваного предмета, насамперед української мови та літератури. Приклад застосування методу автором продемонстровано на прикладі уроків української мови «Новий акаунт, якого ви можете знати — «07Прислівник» та української літератури «Створення буклета за мотивами книги Марини Павленко «Русалонька із 7-В»…». Визначено ,що за класифікацією це -інтегровані/монопредметні, групові/парні, творчі, інформаційні, дослідницькі, пошукові, за тривалістю — довготривалі проєкти. The article highlights the meaning of the concept of "project method" and its features, substantiates the types, stages and ways of applying the method that contribute to the intensification of the learning process in the classroom, identifies didactic patterns of its use to improve the effectiveness of learning, reveals the potential and role in the growth of thinking, creativity, attention, creative activity of students and the ability to form and improve the skills acquired by children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5011
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск №1-192-199.pdfПерспектива використання методу проєктів як ефективного засобу навчання на уроках української мови та літератури в закладах загальної середньої освіти719.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.