Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСагайдак, Н. М.-
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.date.accessioned2024-08-05T10:51:54Z-
dc.date.available2024-08-05T10:51:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСагайдак Н. М. Перспектива використання методу проєктів як ефективного засобу навчання на уроках української мови та літератури в закладах загальної середньої освіти / Н. М. Сагайдак ; наук. керівник Т. Л. Груба // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 191-198.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5011-
dc.description.abstractУ статті висвітлено значення поняття «освіта», «метод проєктів» та його ознаки, обґрунтовано види, етапи методу, які сприяють активізації процесу навчання на уроках, визначено дидактичні закономірності її використання з метою підвищення ефективності навчання, розкрито потенціал та роль у зростанні мислення, креативного підходу, уваги, творчої діяльності учнів та здатність формувати та вдосконалювати вміння, які набуваються учнями. Розглянуто чотири головні етапи роботи над проєктом, доведено, що проєктна діяльність дає можливість формувати самоосвітню компетентність, активізувати процес засвоєння знань, стимулювати інтерес учнів до виучуваного предмета, насамперед української мови та літератури. Приклад застосування методу автором продемонстровано на прикладі уроків української мови «Новий акаунт, якого ви можете знати — «07Прислівник» та української літератури «Створення буклета за мотивами книги Марини Павленко «Русалонька із 7-В»…». Визначено ,що за класифікацією це -інтегровані/монопредметні, групові/парні, творчі, інформаційні, дослідницькі, пошукові, за тривалістю — довготривалі проєкти. The article highlights the meaning of the concept of "project method" and its features, substantiates the types, stages and ways of applying the method that contribute to the intensification of the learning process in the classroom, identifies didactic patterns of its use to improve the effectiveness of learning, reveals the potential and role in the growth of thinking, creativity, attention, creative activity of students and the ability to form and improve the skills acquired by children.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.en_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectметод проєктівen_US
dc.subjectурок української мови та літературиen_US
dc.subjectпізнавальна активністьen_US
dc.subjectтворчі умінняen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectproject methoden_US
dc.subjectUkrainian language and literature lessonen_US
dc.subjectcognitive activityen_US
dc.subjectcreative skillsen_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.titleПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Випуск №1-192-199.pdfПерспектива використання методу проєктів як ефективного засобу навчання на уроках української мови та літератури в закладах загальної середньої освіти719.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.