Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5021
Title: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ В ПОБУДОВІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ
Authors: Кирильчук, І. Ю.
Климюк, В. В.
Keywords: бренд
імідж
візуалізація
регіональний туризм
brand
image
visualization
regional tourism
Issue Date: 2024
Publisher: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.
Citation: Кирильчук І. Ю. Візуалізація в побудові бренду туристичного регіону / І. Ю. Кирильчук ; наук. керівник В. В. Климюк // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 139-144.
Abstract: У статті розглянуто чинники побудови бренду регіонального туризму, особливості використання засобів візуалізації для побудови бренду регіонального туризму. The article presents the factors of building a regional tourism brand, features of the use of visualization tools for building a regional tourism brand.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5021
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Випуск №1-140-145.pdfВізуалізація в побудові бренду туристичного регіону706.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.