Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСенько Любава-
dc.date.accessioned2018-04-26T09:47:55Z-
dc.date.available2018-04-26T09:47:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/502-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст, форми та сутність інновацій, досліджено теоретико-методологічні аспекти використання інноваційних технологій в дошкільній освіті, визначено напрями та рівні впровадження у практику роботи сучасних педагогічних інноваційних технологій, узагальнені критерії оцінки педагогічних інновацій в дошкільній освіті, запропоновані сучасними вітчизняними дитячими психологами. // The article deals with the content, form and nature of innovation, analyzes the theoretical and methodological aspects of the use of innovative technology in preschools, identifies the directions and levels of implementation in practice of modern pedagogical innovative technologies, generalizes criteria for evaluating educational innovation in pre-school education offered by modern domestic child psychologist.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 127-132.en_US
dc.subjectІнновації, інноваційні педагогічні технології.en_US
dc.subjectInnovation, innovative educational technology.en_US
dc.titleІННОВАЦІЇ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Сенько.pdf554.99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.