Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5033
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ |
Автори: | Середа, Н. М. Кирушок, Д. А. Марчук, О. О. |
Ключові слова: | здоров’язберігаючі технології використання інновації впровадження педагогічні техніки health-saving technologies using innovation mplementation pedagogical techniques |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. |
Бібліографічний опис: | Використання інноваційних здоров’язберігаючих технологій у здо в умовах воєнного стану / Н. М. Середа, Д. А. Кирушок ; наук. керівник О. О. Марчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 66-70. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано специфіку впровадження інноваційних здоров’язберігаючих технологій в ЗДО для нормалізації психоемоційного стану дітей в умовах воєнного стану. Кінцевим результатом впровадження педагогічних прийомів збереження та формування здоров'я є формування у дітей стійкого переконання в необхідності свідомого ставлення до особистого здоров'я та його збереження. На заняттях дошкільники можуть виконувати завдання в нетрадиційних техніках (кляксографія, малювання виделками, долоньками, ватними дисками, ватними паличками, штампами, осіннім листям, марлею), які зменшують рівень тривожності та заспокоюють дітей. The article analyzes the specifics of the introduction of innovative health-saving technologies in the preschool educational institutions to normalize the psycho-emotional state of children. The end result of the introduction of pedagogical methods of health preservation and formation is the formation of a strong conviction in children of the need for the conscious attitude to personal health and its preservation. In the classroom preschoolers can perform tasks in non-traditional techniques (blotting, drawing with forks, palms, cotton pads, cotton swabs, stamps, autumn leaves, gauze) that reduce anxiety and calm children. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5033 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Випуск №1-67-71.pdf | Використання інноваційних здоров’язберігаючих технологій у здо в умовах воєнного стану | 699.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.