Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5033
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Середа, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Кирушок, Д. А. | - |
dc.contributor.author | Марчук, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-05T14:37:55Z | - |
dc.date.available | 2024-08-05T14:37:55Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Використання інноваційних здоров’язберігаючих технологій у здо в умовах воєнного стану / Н. М. Середа, Д. А. Кирушок ; наук. керівник О. О. Марчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 66-70. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5033 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано специфіку впровадження інноваційних здоров’язберігаючих технологій в ЗДО для нормалізації психоемоційного стану дітей в умовах воєнного стану. Кінцевим результатом впровадження педагогічних прийомів збереження та формування здоров'я є формування у дітей стійкого переконання в необхідності свідомого ставлення до особистого здоров'я та його збереження. На заняттях дошкільники можуть виконувати завдання в нетрадиційних техніках (кляксографія, малювання виделками, долоньками, ватними дисками, ватними паличками, штампами, осіннім листям, марлею), які зменшують рівень тривожності та заспокоюють дітей. The article analyzes the specifics of the introduction of innovative health-saving technologies in the preschool educational institutions to normalize the psycho-emotional state of children. The end result of the introduction of pedagogical methods of health preservation and formation is the formation of a strong conviction in children of the need for the conscious attitude to personal health and its preservation. In the classroom preschoolers can perform tasks in non-traditional techniques (blotting, drawing with forks, palms, cotton pads, cotton swabs, stamps, autumn leaves, gauze) that reduce anxiety and calm children. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. | en_US |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | en_US |
dc.subject | використання | en_US |
dc.subject | інновації | en_US |
dc.subject | впровадження | en_US |
dc.subject | педагогічні техніки | en_US |
dc.subject | health-saving technologies | en_US |
dc.subject | using | en_US |
dc.subject | innovation | en_US |
dc.subject | mplementation | en_US |
dc.subject | pedagogical techniques | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Випуск №1-67-71.pdf | Використання інноваційних здоров’язберігаючих технологій у здо в умовах воєнного стану | 699.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.