Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5036
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНО-ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Автори: Огієвич, О. І.
Красовська, О. О.
Ключові слова: учні
Нова українська школа
організаційно- педагогічні умови
інтегровано-проєктне навчання
students
New Ukrainian School
organizational and pedagogical conditions
integrated project-based learning
Дата публікації: 2024
Видавництво: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.
Бібліографічний опис: Огієвич О. І. Особливості інтегровано-проєктного навчання учнів початкових класів у середовищі Нової української школи / О. І. Огієвич ; наук. керівник О. О. Красовська // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 52-57.
Короткий огляд (реферат): В роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти впровадження інтегровано-проєктного навчання на уроках в початкових класах, їх роль у модернізації освітньо-виховного процесу та розвитку дітей молодшого шкільного віку в освітньому середовищі Нової української школи. Автором теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови впровадження проєктної діяльності та модель методики застосування інтегровано-проєктного навчання на уроках різних освітніх галузей в початкових класах закладу загальної середньої освіти. The work reveals the theoretical and methodological aspects of the implementation of integrated project-based learning in primary school classes, their role in the modernization of the educational process and the development of children of primary school age in the educational environment of the New Ukrainian School. The author theoretically substantiated the organizational and pedagogical conditions for the implementation of project activities and the model of the method of applying integrated project learning in the lessons of various educational fields in the elementary grades of the general secondary education institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5036
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск №1-53-58.pdfОсобливості інтегровано-проєктного навчання учнів початкових класів у середовищі Нової української школи707.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.