Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/503
Title: | ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ КОЛЬОРОЗНАВЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Authors: | Стрілецька Марія |
Keywords: | Модель професійної підготовки, вчителі початкової школи, кольорознавство, активні форми і технології навчання. Model training, primary school teachers, cromatics, active forms and technologies of education. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 133-138. |
Abstract: | У статті досліджено особливості впровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування кольорознавчих компетентностей молодших школярів. Розроблено модель художньо-педагогічної підготовки студентів педагогічного факультету, яка включає активні форми і технології навчання: лекції та семінарські заняття з елементами проблемного навчання: дискусії, евристичні бесіди з висуненням науково-дослідницьких гіпотез, «мозковий штурм», колективне обговорення. // The article investigates the features of model implementation of future primary school teachers training to form primary school children’s color competences. It is developed the model of artistic and pedagogical training of students of the Faculty of Education, which includes active forms and technologies: lectures and seminars with elements of problem-based learning, discussion, heuristic conversation with the nomination of research hypotheses, «brainstorming» group discussion. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/503 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Стрілецька.pdf | 553.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.