Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицун, Р. С.-
dc.contributor.authorКравець, І. Р.-
dc.contributor.authorКравець, Р. А.-
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.date.accessioned2024-08-05T15:17:09Z-
dc.date.available2024-08-05T15:17:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПедагогічна готовність майбутніх учителів до сучасних викликів: здоров'язберігаючі та інклюзивні стратегії в освіті / Р. С. Грицун, І. Р. Кравець, Р. А. Кравець ; наук. керівники: Л. Б. Мельничук, Л. М. Овдійчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 25-33.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5041-
dc.description.abstractУ науковій статті визначено сутність основних здоров’язберігаючих та інклюзивних стратегій в освітньому середовищі. Окреслено категорії здоров’язбергігаючих технологій. Охарактеризовано функції та принципи інклюзивного освітнього середовища. Окреслено перспективи оптимізації навчальних планів та методик, що сприятимуть всебічному розвитку учнів з різними освітніми потребами. The essence of the basic concepts of health-preserving and inclusive strategies in the educational environment is defined in the scientific article. The categories of health-saving technologies are outlined. The functions and principles of an inclusive educational environment are described. Strategies for optimising curricula and methods that will promote the comprehensive development of students with different educational needs are identified.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.en_US
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjecthealth-saving technologiesen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjecteducational environmenten_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectprofessional readinessen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТА ІНКЛЮЗИВНІ СТРАТЕГІЇ В ОСВІТІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Випуск №1-26-34.pdfПедагогічна готовність майбутніх учителів до сучасних викликів: здоров'язберігаючі та інклюзивні стратегії в освіті820.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.