Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504
Назва: ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Автори: Фокіна Олена
Ключові слова: Пізнавальний інтерес, уроки образотворчого мистецтва.
Cognitive interest, the lessons of the fine arts.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 139-144.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблеми формування пізнавальних інтересів в учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Охарактеризовано дидактичну сутність формування пізнавальних інтересів молодших школярів. Виокремлено критерії та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. // The article deals with the problem of initial classes pupils’ informative interests formation at lessons of the fine arts. The didactic essence of initial classes pupils’ informative interests formation initial classes pupils’ informative interests formation is characterized. The criteria and levels of initial classes pupils’ informative interests formation at the lessons of the fine arts are allocated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Фокіна.pdf582.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.