Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФокіна Олена-
dc.date.accessioned2018-04-26T09:53:39Z-
dc.date.available2018-04-26T09:53:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблеми формування пізнавальних інтересів в учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Охарактеризовано дидактичну сутність формування пізнавальних інтересів молодших школярів. Виокремлено критерії та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. // The article deals with the problem of initial classes pupils’ informative interests formation at lessons of the fine arts. The didactic essence of initial classes pupils’ informative interests formation initial classes pupils’ informative interests formation is characterized. The criteria and levels of initial classes pupils’ informative interests formation at the lessons of the fine arts are allocated.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 139-144.en_US
dc.subjectПізнавальний інтерес, уроки образотворчого мистецтва.en_US
dc.subjectCognitive interest, the lessons of the fine arts.en_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВАen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Фокіна.pdf582.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.