Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5050
Назва: УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Introduction of innovative technologies in to linguistic and literary educational sphere of Primary School
Автори: Сойко, І. М.
Soiko, І. М.
Кирилович, О. Ф.
Kyrylovych, O. F
Ключові слова: інноваційне навчання
інноваційні технології
інноваційні методи
початкова школа
молодші школярі
innovative education
innovative technologies
innovative methods
primary school
younger students
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія
Бібліографічний опис: Упровадження інноваційних технологій у мовно-літературній освітній галузі початкової школи / І. М. Сойко, О. Ф. Кирилович // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич ; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - С. 59-65.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано інноваційні технології у мовно-літературній освітній галузі початкової школи. Розглянуто поняття «інноваційна технологія навчання» та висвітлено педагогічні умови організації інноваційного навчання в початковій школі. Обґрунтовано використання інноваційних технологій як важливого чинника для розвитку пізнавальних здібностей учнів початкової школи. З’ясовано, що саме інноваційні технології відіграють важливу роль в освітньому процесі, бо організовано так, щоб усі молодші школярі брали участь і пізнавали, вони мають змогу розуміти й рефлектувати з того, що вже вміють. З’ясовано, що інноваційні технології справді відкривають нові можливості для розвитку особистості через реалізацію її пізнавальних інтересів і потреб. Організація ефективної комунікації в такому контексті стає важливою складовою, оскільки дає змогу забезпечити успішну взаємодію між учасниками процесу. Учасники процесу комунікації в інноваційному середовищі мають бути більш мобільними, оскільки технології надають можливість взаємодіяти в будь-який час і в будьякому місці. Вони також повинні бути більш відкритими до нових ідей і поглядів, оскільки інноваційні рішення часто вимагають креативного підходу та прийняття новаторських рішень. Злагоджене поєднання інноваційних технологій і традиційних методів навчання створює оптимальну платформу для засвоєння навчального матеріалу в початковій школі. Представлено різноманіття інноваційних технологій навчання, яке дає вчителю можливість належним чином вибирати методи, спеціально підходящі для конкретної теми, а також адаптувати їх до рівня знань учнів у класі. Досліджено переваги інноваційних технологій навчання, які передбачають можливість виконання більшого обсягу роботи за той самий проміжок часу, а також досягнення високої ефективності у засвоєнні матеріалу й формуванні вмінь, інноваційні технології навчання сприяють розвитку навчальної діяльності, у тому числі плануванню, рефлексії, самоконтролю та взаємоконтролю. Вони також сприяють формуванню мотивації для навчання, створенню гуманних стосунків між дітьми, а також розвивають навички співпраці й колективної роботи. З’ясовано, що внаслідок оптимального використання різних інноваційних технологій навчання змінюються позиції вчителя й учнів в освітньому процесі. // The article explains innovative technologies in the linguistic and literary field of primary school education. The concept of “innovative learning technology” is considered and the pedagogical conditions for organizing innovative learning in elementary school are highlighted. The usage of innovative technologies as an important factor for the development of cognitive abilities of primary school students is substantiated. It was found that innovative technologies play an important role in the educational process, because it is organized so that all younger schoolchildren participate and learn, they have the opportunity to understand and reflect on what they already know. The innovative technologies really open up new opportunities for the development of the personality through the realization of his cognitive interests and needs. The organization of effective communication in such a context becomes an important component, as it allows to ensure successful interaction between the participants of the process. Participants of the communication process in an innovative environment should be more mobile, as technologies provide the opportunity to interact at any time and in any place. They also need to be more open to new ideas and perspectives, as innovative solutions often require a creative approach and innovative decision-making. A harmonious combination of innovative technologies and traditional teaching methods creates an optimal platform for mastering educational material at primary school. A variety of innovative teaching technologies is presented, and it gives the teacher the opportunity to properly choose methods specially suitable for a specific topic, as well as to adapt them to the level of students’ knowledge in the classroom. The author investigated advantages of innovative learning technologies, which include the possibility of performing a larger amount of work in the same period of time, as well as achieving high efficiency in learning the material and forming skills and abilities, innovative learning technologies contribute to the development of educational activities, including planning, reflection, self-control and mutual control. They also contribute to the formation of motivation for learning, help to create humane relationships among children, and also develop the skills of cooperation and teamwork. It was found that as a result of the optimal using various innovative learning technologies, the positions of the teacher and students in the educational process are changed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5050
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-2-PB-59-65.pdfУпровадження інноваційних технологій у мовно-літературній освітній галузі початкової школи700.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.