Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О. І.-
dc.contributor.authorMoroz, О. І.-
dc.contributor.authorYatsiuryk, A. О.-
dc.contributor.authorЯцюрик, А. О.-
dc.date.accessioned2024-08-17T08:14:49Z-
dc.date.available2024-08-17T08:14:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні особливості корекції агресивної поведінки в середовищі молодших школярів / О. І. Мороз, Яцюрик А. О. // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін. ; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - 53-58.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5051-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні підходи до феномену насильства в сучасній психологічній науці. Шкільне насильство є соціально-психологічним явищем, для якого характерне використання будь-яких дій однієї людини щодо іншої (учень – учень, учитель – учень, учень – учитель) в умовах освітнього середовища. Емпірично досліджено особливості прояву агресивної поведінки в учнів початкових класів. За результатами проведеного емпіричного дослідження було виокремлено типи учасників агресивної поведінки. Встановлено, що психологічна корекція агресії – це довготривалий процес, спрямований на запобігання негативному впливу чинників, що впливають на формування агресивної поведінки. Запропонована система психокорекційних заходів, яка спрямована на формування адекватної самооцінки, комунікативних навичок конструктивної взаємодії, розвиток емоційної саморегуляції, зміну соціального статусу в класі, зменшення проявів агресії та зниження рівня тривожності у школярів. Було розроблено та випробувано програму корекції агресивної поведінки на трьох рівнях (первинна, вторинна та третинна психопрофілактика), спрямовану на запобігання, корекцію і усунення агресивних проявів у шкільному середовищі. Комплексний підхід до організації профілактичної роботи передбачає три взаємозалежні етапи: методологічний (формулювання ідей, цілей, задач і теоретичних положень), змістовий (етапи роботи та завдання кожного з них) і технологічний (вибір методів, форм і засобів впливу). Психопрофілактичні заходи спрямовані на формування адекватної самооцінки, комунікативних навичок конструктивної взаємодії, розвиток емоційної саморегуляції, зміну соціального статусу в класі, зменшення агресії та зниження тривожності. // The article analyzes theoretical approaches to the phenomenon of violence in modern psychological science. School violence is a socio-psychological phenomenon, which is characterized by the use of any action of one person against another (student-student, teacher-student, student-teacher) in an educational environment. The peculiarities of the manifestation of aggressive behavior in primary school students have been empirically studied. As a result of empirical research, the types of participants in aggressive behavior were identified. It is established that psychological correction of aggressive behavior is a long-term process aimed at preventing the negative impact of factors influencing the formation of aggressive behavior. A system of psycho-corrective measures is proposed, which is aimed at forming adequate self-esteem, communicative skills of constructive interaction, development of emotional self-regulation, change of social status in the classroom, reduction of aggression and reduction of anxiety in students.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологіяen_US
dc.subjectviolence phenomenonen_US
dc.subjectschool violenceen_US
dc.subjectaggressive behavioren_US
dc.subjectadequate self-esteemen_US
dc.subjectlevel of anxietyen_US
dc.subjectфеномен насильстваen_US
dc.subjectшкільне насильствоen_US
dc.subjectагресивна поведінкаen_US
dc.subjectадекватна самооцінкаen_US
dc.subjectрівень тривожностіen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВen_US
dc.title.alternativeРsychological and pedagogical features of correction of aggressive behavior among junior high, school studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2-PB-53-58.pdfПсихолого-педагогічні особливості корекції агресивної поведінки в середовищі молодших школярів613.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.