Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMykhalchuk, N. O.-
dc.contributor.authorМихальчук, Н. О.-
dc.contributor.authorІвашкевич, Е. З.-
dc.contributor.authorIvashkevych, E. Z.-
dc.contributor.authorIvashkevych, Е. Е.-
dc.contributor.authorІвашкевич, Е. Е.-
dc.date.accessioned2024-08-17T08:31:09Z-
dc.date.available2024-08-17T08:31:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationProfessional reflection of future teachers in the paradigm of antropological approach / N. O. Mykhalchuk, E. Z. Ivashkevych, Е. Е. Ivashkevych // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін. ; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - С. 40-46.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5053-
dc.description.abstractIn the article we presented recognizing of reflection as a specific form of the activity with the aim of understanding one’s own actions allows us to consider professional reflection through the prism of such a phenomenon as psychological readiness for the activity in the paradigm of Antropological Approach. We’ll emphasize that for the emergence of a state of readiness for complex types of activities, which, in our opinion, also includes reflection, the following stages are necessary: 1) awareness of the demands of the society, the team and one’s own needs; 2) awareness of tasks, the solution of which will lead to the satisfaction of needs or achievement of the set goal; 3) understanding and assessment of some conditions in which future actions will take place, actualization of the experience related to solving problems and fulfilling requirements of this kind in the past; 4) determination, based on the experience and assessment of future conditions of the person’s activity, of the most probable and helpful ways of solving problems or fulfilling certain requirements; 5) predicting the manifestations of one’s intellectual, emotional, motivational and volitional processes, assessing the ratio of one’s own capabilities, the level of harassment, the need to achieve a certain result, etc. We showed, that the readiness of a student of the university for professional and educational activities was a complex component of psychological education and included: 1) a positive attitude towards professional activity and stable motives for this activity; 2) professionally significant features of mental processes; 3) personal qualities, necessary knowledge, abilities and skills, which are adequate to the requirements of professional activity. Thus, psychological readiness for the person’s activity contributes to the formation of professional reflection, which, in turn, determines this readiness. Readiness provides a great opportunity for the individual to use knowledge, experience, to adapt to the conditions of various professional situations and it is, like reflection, a crucial condition for quick adaptation to the future profession and further professional selfimprovement // У статті визначено рефлексію як специфічну форму діяльності фахівця, яка спрямована передусім на усвідомлення людиною своїх дій, активності тощо. Це дає нам змогу аналізувати професійну рефлексію через формування психологічної готовності фахівця до здійснення діяльності через парадигму антропологічного підходу. Нами наголошено, що для сформованості станупсихологічної готовності фахівця до здійснення професійної діяльності потрібними є: 1) усвідомлення сталих вимог суспільства, певного колективу, своїх потреб; 2) усвідомлення необхідності розв’язання завдань і задач, що фасилітуватиме задоволення професійних потреб або досягнення поставленої професійно значущої мети; 3) усвідомлення й оцінка передумов, у яких вчинятимуться майбутні професійні дії фахівця, актуалізація особистісного та професійно значущого досвіду, пов’язаного з розв’язанням завдань і задач, добре відомих фахівцеві або подібних до нових; 4) визначення на основі особистісного та професійно значущого досвіду майбутніх умов провадження професійної діяльності, найбільш вірогідних і допоміжних способів розв’язання завдань і задач; 5) прогнозування своїх інтелектуальних, емоційних, мотиваційних і вольових процесів, оцінка власних можливостей, рівня домагань, необхідності досягнення професійно значущого результату. Ми показали, що готовність здобувача вищої освіти до професійної діяльності є комплексною складовою психологічної освіти, що передбачає: 1) позитивне ставлення до майбутньої професійної діяльності, сформовані стійкі мотиви до виконання цієї діяльності; 2) актуалізацію професійно значущих особливостей психічних процесів; 3) сформованість особистісних якостей, знань, умінь і навичок, адекватних вимогам своєї професійної діяльності. Доведено, що психологічна готовність до професійної діяльності фасилітує становлення професійної рефлексії, яка, зі свого боку,детермінує цю готовність. Психологічна готовність забезпечує можливості особистості використовувати набуті знання, вміння та навички, набутий особистісний і професійно значущий досвід із метою адаптування до передумов різних професійних ситуацій. При цьому професійна рефлексія є вирішальноюумовою швидкого пристосування фахівця до майбутньої професії і подальшогопрофесійного самовдосконалення.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологіяen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectprofessional reflectionen_US
dc.subjectAntropological Approachen_US
dc.subjectthe readiness for professionalen_US
dc.subjecteducational activitiesen_US
dc.subjectprofessional self-improvementen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectпрофесійна рефлексіяen_US
dc.subjectантропологічний підхідen_US
dc.subjectготовність до професійної діяльностіen_US
dc.subjectосвітнья діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняen_US
dc.titlePROFESSIONAL REFLECTION OF FUTURE TEACHERS IN THE PARADIGM OF ANTROPOLOGICAL APPROACHen_US
dc.title.alternativeПрофесійна рефлексія майбутніх вчителів у парадигмі антропологічного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2-PB-40-46.pdfProfessional reflection of future teachers in the paradigm of antropological approach600.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.