Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/505
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шахрай, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T09:57:06Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T09:57:06Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/505 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему формування змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти та основні вимоги до формування художньо-педагогічних знань з навчальних дисциплін «Образотворче мистецтво з методикою викладання у початковій школі», «Методика викладання інтегрованого курсу «Мистецтво», «Методика викладання освітньої галузі «Мистецтво». // In the article the problem of maintenance forming of future teachers of initial school professional training in the field of artistic education and the basic requirements to forming of artistically-pedagogical knowledge at educational disciplines the "Fine art with methodology of teaching at initial school", "Methodology of teaching of the integrated course "Art", "Methodology of teaching of educational the field "Art" are drawn. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 145-150. | en_US |
dc.subject | Зміст освіти, знання, компетентності, мистецька освіта, професійна підготовка. | en_US |
dc.subject | Maintenance of education, knowledge, competence, artistic education, professional training. | en_US |
dc.title | ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗНАННЯ У ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Шахрай.pdf | 553.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.