Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5065
Назва: | ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ R ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ: МЕТОДИ, ІНСТРУМЕНТИ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАСТОСУВАННЯ |
Інші назви: | R programming to enhance mathematics education and research: methods, tools, and practical applications |
Автори: | Ясінський, А. М. Соловей, Л. Я. Ковальчук, В. А. Yasinskyi, А. М. Solovei, L. Ya Kovalchuk, V. A. |
Ключові слова: | програмне забезпечення обробка даних функціональні характеристики RStudio програмування R бібліотеки середовища математичні компетенції software data processing functional characteristics of RStudio R programming environment libraries mathematical competences |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 |
Бібліографічний опис: | Програмування мовою R для підвищення ефективності математичної освіти та досліджень: методи, інструменти та практичні застосування / А. М. Ясінський, Л. Я. Соловей, В. А. Ковальчук // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 2. - С. 59-66. |
Короткий огляд (реферат): | Процес формування компетенцій фахівців ІТ галузі із застосування комп'ютерних технологій для виконання розрахунків і проведення досліджень із використанням математичної моделі можна розді-лити на декілька етапів. Сучасний підхід став можливий лише в останні декілька років, заснований на застосуванні спеціальних математичних пакетів. Мета дослідження полягала у формуванні методич-ної системи застосування середовища RStudio для формування математичних компетенцій студентів.Для проведення огляду методичних можливостей середовища RStudio було виконано аналіз науко-вих статей та відкритих джерел, що стосуються даного програмного забезпечення та експеримен-тальне дослідження функціонального забезпечення середовища.Вибір відповідного програмного забезпечення є ключовим рішенням у сфері формування знань умінь та навичок з вищої математики які задовольняють різноманітні потреби фахівців ІТ галузі. У цій статті міститься систематизований огляд функціональних та програмних можливостей серед-овища RStudio зорієнтованих на виконання типових завдань вищої математики. Чітко сформовані алгоритми, розв’язування математичних завдань на мові R, поєднують навички програмування із про-блемами проведення математичних обчислень. Практичні навички візуалізації результатів обчислень суттєво доповнюють методики формування математичних компетенцій. Проведений аналіз дозволив сформувати системний методичний підхід до формування матема-тичних компетенцій із застосування середовища RStudio. Робота надає вичерпний огляд методичних підходів до вивчення розділів вищої математики через застосування бібліотек та програмних можли-востей мови R. В статті визначені методичні засади використання програмного середовища RStudio в процесі вивчення вищої математики при підготовці фахівців ІТ галузі. Висновки, сформовані в дослі-дженні, дозволяють формалізувати систему інтеграції середовища RStudio у методичний комплекс вивчення вищої математики на факультеті кібернетики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5065 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | Програмування мовою R для підвищення ефективності математичної освіти та досліджень: методи, інструменти, практичні застосування | 464.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.