Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5068
Title: | ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Other Titles: | . Professional development of the future teacher in the measurement of modern technologies |
Authors: | Пріма, Р. М. Потапчук, Т. В. Рославець, Р. М. Prima, R. М. Potapchuk, T. V. Roslavet, R. М. |
Keywords: | інформатизація освіти нформаційні технології майбутній учитель професійний розвиток сучасні технології технології педагогічної креативності технології розвитку професійно-творчих здібностей informatization of education information technologies future teacher professional development modern technologies technologies of pedagogical creativity technologies of development of professional and creative abilities |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 |
Citation: | Професійний розвиток майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій / Р. М. Пріма, Т. В. Потапчук, Р. М. Рославець // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 2. - С. 43-46. |
Abstract: | У статті теоретично досліджено й проаналізовано деякі аспекти проблеми професійного розви-тку майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій, студійованих у науковому дискурсі у теоре-тико-практичній площині. У процесі підготовки публікації використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод, узагальнення. Відповідно до визначеної мети уточнено трактування ключового поняття «професій-ний розвиток», що має різну акцентуацію в науковому дискурсі. З’ясовано, що у психолого-педагогіч-ній літературі професійний розвиток характеризується як зростання, становлення професійно зна-чущих особистісних якостей і здібностей, професійних знань та умінь, активне якісне перетворення особистістю свого внутрішнього світу, що призводить до принципово нового його устрою та спо-собу життєдіяльності – творчої самореалізації в професії. Поняття «професійний розвиток осо-бистості» визначено як тривалий процес взаємодії особистості і професії, де розвиток особистості пов’язаний із розвитком індивідуально-психологічних особливостей фахівця і відбувається відповідно до оптимальних заходів щодо якісного виконання професійної діяльності. Відзначено, що професійний розвиток майбутніх педагогів необхідно розглядати, з одного боку, як процес освіти, з іншого – як результат сформованості особистісно-смислового ставлення до професійної та соціальної взаємо-дії. У реаліях сучасного інформаційного суспільства актуалізовано роль інформатизації освіти, де застосування інформаційних технологій сприяє тому, щоб професійний розвиток майбутнього вчи-теля відповідав світовим стандартам. Виокремлено технології розвитку професійно-творчих зді-бностей, педагогічної креативності у професійному розвитку майбутнього вчителя як вирішального чинника його «просування» до вершин педагогічної майстерності. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5068 |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | Професійний розвиток майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій | 310.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.