Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5069| Назва: | РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТИ Й ЗАВДАНЬ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗМІСТІ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | 
| Інші назви: | . Implementation of the goal and tasksof national-patriotic education of younger schoolchildren in the contentof the integrated course "I explore the world" at the New Ukrainian School | 
| Автори: | Пагута, Т. І. Paguta, Т. І. Максимчук, Н. С. Maksymchuk, N. S. | 
| Ключові слова: | національно-патріотичне  виховання національно-патріотична свідомість молодші школярі Нова українська школа уроки «Я досліджую світ» national-patriotic education national-patriotic consciousness junior schoolchildren New Ukrainian School «I Explore the World» lessons | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 | 
| Бібліографічний опис: | Реалізація мети й завдань національно-патріотичного виховання молодших школярів у змісті інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в Новій українській школі / Т. І. Пагута, Н. С. Максимчук // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2024. - № 2. - С. 37-42. | 
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі національно-патріотичного виховання молодших школя-рів, що є важливою складовою системи освіти та соціального розвитку. У статті здійснено аналіз реалізації національно-патріотичного виховання молодших школярів у контексті інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в рамках Нової української школи. Виокремлено основні завдання національно-патріотичного виховання у школі: формування національної свідомості; розвиток громадянської відповідальності; розбудова міжкультурного розуміння; формування громадянського патріотизму; розвиток комунікативних навичок; підтримка духовного розвитку. Зроблено огляд педагогічних стра-тегій, методів та практик, спрямованих на формування в учнів почуття національної самосвідо-мості та патріотизму. Автори розглядають вплив інтегрованого підходу до навчання на формування цінностей громадянськості та національної ідентичності у молодших школярів. Зокрема, акценту-ється увага на включенні у навчальний процес вивчення історії, культури та мови України через цікаві проекти та практичні дії. Стаття також надає практичні поради для вчителів щодо ефективного впровадження національно-патріотичного виховання у зміст інтегрованого курсу «Я досліджую світ», що сприяє формуванню громадянських якостей та готовності до активної участі в житті суспільства. Реалізація цього курсу включає різноманітні завдання та методи, спрямовані на фор-мування гармонійно розвиненої особистості, готової до активної участі в життя своєї країни. Виділино кілька способів реалізації мети й завдань національно-патріотичного виховання молодших школярів у змісті інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: вивчення історії та культури України; дослідницькі проєкти з елементами культурології; мовленнєвий розвиток через літературні твори; екскурсії та віртуальні подорожі; святкові заходи та тематичні тижні; інтерактивні уроки тощо. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5069 | 
| Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 8.pdf | Реалізація мети й завдань національно-патріотичного виховання молодших школярів у змісті інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в Новій українській школі | 325.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
