Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук Тетяна-
dc.date.accessioned2018-04-26T10:00:55Z-
dc.date.available2018-04-26T10:00:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/506-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему впровадження дидактичних ігор у навчально-виховний процес початкової школи. Проаналізовано роль гри, як однієї з провідних діяльностей молодших школярів, у навчально-виховному процесі. Визначено переваги використання ігрових методів у порівнянні з іншими. Виділено умови, що сприяють підвищенню успішності результату гри. Запропоновано методику використання ігрових технологій при вивченні курсу природознавства у початковій школі. // This article deals with the problem of didactic games implementation into educational process at primary school. The analysis of the role of game in educational process, as one of the junior pupils` leading activities is done. Advantages of using gaming techniques in comparison with others are shown. The conditions that contribute successful result of a game are investigated. The methodology of using games technologies during study natural of courses in elementary school is proposed.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 151-158.en_US
dc.subjectДидактична гра, природознавство, ігрові завдання.en_US
dc.subjectDidactic game, nature study, games tasks.en_US
dc.titleМЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Шевчук Тетяна.pdf674.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.