Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5074
Назва: | ФРАНЦУЗЬКА ТЕХНОЛОГІЯ «LAMAP» У НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК |
Інші назви: | French technology LAMAP in teaching natural sciences |
Автори: | Грицай, Н. В. Рабович, В. В. Hrytsai, N. B. Rabovych, V. V. |
Ключові слова: | природнича освіта методика навчання природничих наук природничі предмети дослідницьке навчання LAMAP «La main à la pâte Рука в тісті французька освіта французький коле́ж science education method of teaching natural sciences natural subjects research-oriented learning LAMAP "La main à la pâte" Hand in the dough French education French college |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 |
Бібліографічний опис: | Французька технологія «Lamap» у навчанні природничих наук / Н. В. Грицай, В. В. Рабович // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 2. - С. 5-11. |
Короткий огляд (реферат): | Природнича освіта в Україні потребує перегляду та оновлення форм, методів і технологій навчання, ознайомлення з досвідом викладання природничих предметів та впровадження в освітній процес кращих практик (методів, технологій). У статті акцентовано, що важливе значення у навчанні природничих наук мають дослідницько орієнтовані технології навчання, зокрема французька інноваційна технологія «La main à la pâte» (LAMAP). Мета статті: проаналізувати історію виникнення технології LAMAP та з’ясувати її можливості у навчанні природничих наук.Встановлено, що «La main à la pâte» дослівно перекладається як «рука в тісті» (англійський відповідник – Hands-on) і її сутність полягає в тому, що учні засвоюють навчальний матеріал лише під час самостійного виконання роботи (своїми руками). LAMAP запровадили в 1996 році троє членів Академії наук Франції – лауреат Нобелівської премії з фізики Жорж Шарпак (Georges Charpak), П’єр Лєна (Pierre Léna) та Yves Quéré (Ів Кєрі). У статті виокремлено основні етапи розвитку технологій «LAMAP» у Франції, починаючи з 1990-х років: запуск програми «La main à la pâte», створення мережі пілотних центрів, впрова-дження в закладах загальної середньої освіти (від початкової школи до колежів), створення фонду «La main à la pâte», функціонування Будинків науки, поява мережі коледжів «La main à la pâte», створення Офісу кліматичної освіти, розроблення сайту для реалізації дистанційного навчання та ін.З’ясовано, що навчання природничих наук за технологією «LAMAP» має дослідницький характер, спрямоване на розв’язання певної проблеми (проблемної ситуації), формулювання учнями гіпотез, їх перевірку та доведення, проведення дослідів та формулювання висновків. Особливістю LAMAP є тісна співпраця науковців і вчителів-практиків під час навчання учнів природничих наук. Ідеї LAMAP вико-ристовують у роботі Малої академії наук України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5074 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | Французька технологія «Lamap» у навчанні природничих наук | 351.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.