Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5099
Назва: ІНТЕГРАЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 23 червня 2023 року)
Автори: Ткачук, М. П.
Далюк, Н. Я.
Ключові слова: розвиток ринкових відносин
управління комерційною діяльністю
діяльність сучасного підприємтсва
об'єкт управління
комерційна діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Актуальні проблеми та перспективи розвитку регіонів: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 23 червня 2023 року) / МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023.
Бібліографічний опис: Інтеграція маркетингу в управління комерційною діяльністю сучасного підприємства / М. П. Ткачук, Н. Я. Далюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку регіонів: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 23 червня 2023 року) / МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах становлення та розвитку ринкових відносин, рівень та якість комерційної роботи стають одним із найважливіших чинників ефективності господарювання підприємства. Актуальність цієї проблеми представлена у працях вітчизняних та зарубіжних вчених, а також керівників підприємств. Використання сучасних маркетингових інструментів у практиці управління комерційною діяльністю підприємства дає змогу регулювати и господарські взаємовідносини між постачальниками і покупцями товарів, передбачити і знизити комерційні ризики, спрямовувати виробників на випуск товарів з урахуванням купівельного попиту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5099
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_конференція_ПВНЗ_МЕГУ_ім_акад_С_Дем'янчука_23_06_2023_docx-63-66.pdfІнтеграція маркетингу в управління комерційною діяльністю сучасного підприємства131.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.