Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5104
Title: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ХАРКІВСЬКОГО РЕГІОНУ НА УМОВАХ ФРАНЧАЙЗИНГУ
Other Titles: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 23 червня 2023 року)
Authors: Юр’єв, Я. О.
Keywords: масштабна рекламна компанія
робота продавців послуг
франчайзинг
франшиза
франчайзингова система
договір комерційної концесії
ринок індустрії гостинності
конкурентоспроможність
Issue Date: 2023
Publisher: Актуальні проблеми та перспективи розвитку регіонів: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 23 червня 2023 року) / МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023.
Citation: Юр’єв Я. О. Особливості організації готельного бізнесу харківського регіону на умовах франчайзингу / Я. О. Юр’єв // Актуальні проблеми та перспективи розвитку регіонів: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 23 червня 2023 року) / МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. С. 48-50.
Abstract: По всьому світу будь-який підприємець має можливість започаткувати свою власну торговельну марку, зареєструвати її та працювати. Однак для того, щоб була можливість просування її на конкурентному ринку, потрібно докладати значних зусиль та чималих коштів для створення свого бренду. Також важливу роль відіграє масштабна рекламна компанія та активна робота продавців послуг.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5104
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_конференція_ПВНЗ_МЕГУ_ім_акад_С_Дем'янчука_23_06_2023_docx-48-50.pdfОсобливості організації готельного бізнесу харківського регіону на умовах франчайзингу162.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.