Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5150
Назва: ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Далюк, Н.
Величко, О.
Ключові слова: вакантна посада
особистість менеджера
креативний керівник
креативний потенціал
креативність у системі управління
креативність
творчий процес
креативний продукт
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.
Бібліографічний опис: Далюк Н. Засади формування креативності майбутнього менеджера / Н. Далюк, О. Величко // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 333-336.
Короткий огляд (реферат): У житті відбуваються настільки стрімкі зміни, що враховувати їх особливості стає все важче і важче. Змінюється характер проблем, з якими стикається людина у повсякденному житті і на роботі. Змінюється людина, яка керує і якою керують, змінюються її інтереси і цінності. Спрямування цих змін, цілком закономірно, вимагають зміни типу управління від суто організаційного до соціально-психологічному (пріоритет людського фактора) і далі - до креативного. Креативність часто включають до переліку особистісних якостей, яку повинен мати кандидат на ту чи іншу вакантну посаду. Зокрема, це стосується характеристик особистості менеджера, у практичній діяльності якого постійно повинні народжуватися нові, нестандартні рішення та погляди на проблему (В. Зінгер, Л. Ланг, Б. Стінберг). Тому в сучасних умовах господарювання так гостро постає питання засад формування креативного керівника й необхідності розвитку його креативного потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5150
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник конференції частина 1 2024-333-336.pdfЗасади формування креативності майбутнього менеджера525.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.