Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5205
Title: ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ
Other Titles: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Authors: Ясінський, А.
Соловей, Л.
Кундос, М.
Ковальчук, В.
Keywords: EdTech
освіта
Lingva
Skills
Prometheus
гейміфікація
навчальний процес
гра
Issue Date: 2024
Publisher: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.
Citation: Гейміфікація освітнього процесу: можливості для мотивації та залучення студентів / А. Ясінський, Л. Соловей, М. Кундос та ін. // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 141-143.
Abstract: Сучасна освіта зазнає значних змін із впровадженням цифрових технологій, і однією з перспективних інновацій є гейміфікація навчального процесу. Використання ігрових елементів у навчанні з метою підвищення зацікавленості, мотивації та залученості студентів до навчання. У сфері практичного впровадження гейміфікації варто згадати про українські EdTech компанії, такі як Prometheus, EdEra, та Lingva. Skills, які інтегрують гейміфікаційні елементи у свої платформи для покращення онлайн-навчання. Для прикладу, Prometheus застосовує елементи гейміфікації для заохочення студентів до проходження онлайн-курсів та сертифікацій.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5205
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції частина 1 2024-141-143.pdfГейміфікація освітнього процесу: можливості для мотивації та залучення студентів526.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.