Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5205
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсінський, А.-
dc.contributor.authorСоловей, Л.-
dc.contributor.authorКундос, М.-
dc.contributor.authorКовальчук, В.-
dc.date.accessioned2024-11-08T10:21:13Z-
dc.date.available2024-11-08T10:21:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГейміфікація освітнього процесу: можливості для мотивації та залучення студентів / А. Ясінський, Л. Соловей, М. Кундос та ін. // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 141-143.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5205-
dc.description.abstractСучасна освіта зазнає значних змін із впровадженням цифрових технологій, і однією з перспективних інновацій є гейміфікація навчального процесу. Використання ігрових елементів у навчанні з метою підвищення зацікавленості, мотивації та залученості студентів до навчання. У сфері практичного впровадження гейміфікації варто згадати про українські EdTech компанії, такі як Prometheus, EdEra, та Lingva. Skills, які інтегрують гейміфікаційні елементи у свої платформи для покращення онлайн-навчання. Для прикладу, Prometheus застосовує елементи гейміфікації для заохочення студентів до проходження онлайн-курсів та сертифікацій.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.en_US
dc.subjectEdTechen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectLingvaen_US
dc.subjectSkillsen_US
dc.subjectPrometheusen_US
dc.subjectгейміфікаціяen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectграen_US
dc.titleГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції частина 1 2024-141-143.pdfГейміфікація освітнього процесу: можливості для мотивації та залучення студентів526.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.