Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБебих, І.-
dc.contributor.authorМиронюк, В.-
dc.date.accessioned2024-11-11T11:47:37Z-
dc.date.available2024-11-11T11:47:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТелевізійне інтерв’ю як чинник формування інформаційного простору / І. Бебих, В. Миронюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 291-292.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5252-
dc.description.abstractНайпоширенішим способом збору інформації є інтерв'ю. Деякі вчені вважають, що цей метод дає приблизно 80% необхідної журналісту інформації. Розуміючи відносність цього відсотка, можна визнати, що найбільш визначальним джерелом інформації є ефективність комунікації ЗМІ з людьми, які є учасниками поточних подій. Бо завдяки інтерв’ю журналіст отримує «левову частку інформації». Інтерв’ю для телевізійних новин зазвичай записують і транслюють пізніше. Вони включають репортера та знімальну групу (хоча іноді це одна й та сама особа). Відповіді на запитання даються на камеру, а потім відзнятий матеріал редагується, щоб включити один або два звукові фрагменти, щоб проілюструвати або додати контекст до історії, яка буде транслюватися як частина випуску новин пізніше [2, c. 24].en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectзбір інформаціїen_US
dc.subjectкомунікації ЗМІen_US
dc.subjectінтерв’ю журналістаen_US
dc.subjectІнтерв’ю для телевізійних новинen_US
dc.subjectінтерв’юen_US
dc.subjectжанрen_US
dc.subjectстворення інтерв'юen_US
dc.subjectжурналістські матеріалиen_US
dc.subjectжурналістськи текстиen_US
dc.titleТЕЛЕВІЗІЙНЕ ІНТЕРВ’Ю ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-291-292.pdfТелевізійне інтерв’ю як чинник формування інформаційного простору687.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.