Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5270
Назва: МЕТОД ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРА ТА ХАРАКТЕРИСТИКА
Інші назви: Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р.
Автори: Боровець, М.
Ключові слова: метод проектів
активні методи навчання
активна діяльність
самостійний пошук інформації
розвиток мовленнєвої культури
урок української мови
комунікативні навички
робота над проєктами
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Боровець М. Метод проєктів на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти: структура та характеристика / М. Боровець // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 78-82.
Короткий огляд (реферат): Метод проєктів набуває все більшої популярності в освітній практиці як ефективний засіб розвитку компетенцій учнів. Інтегруючи знання з різних галузей і практичні навички, він сприяє формуванню критичного мислення, креативності, комунікативних та дослідницьких здібностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5270
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Овдійчук-78-82.pdfМетод проєктів на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти: структура та характеристика593.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.