Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5291| Title: | КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ЕВФЕМІСТИЧНИХ ТА ДИСФЕМІСТИЧНИХ ОДИНИЦЬ НА МАТЕРІАЛІ СЕРІАЛУ «WEDNESDAY» |
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. |
| Authors: | Дремлюга, В. |
| Keywords: | евфемізм дисфемізм емоційно-експресивна лексика компаративний аналіз лексико-семантичні групи описовий метод серіал «Wednesday» |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Дремлюга В. Компаративний аналіз евфемістичних та дисфемістичних одиниць на матеріалі серіалу «Wednesday» / В. Дремлюга // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 7-9. |
| Abstract: | Протягом століть мова все частіше збагачується новими одиницями емоційно-експресивної лексики, для вираження власних емоцій, почуттів. Евфемізм та дисфемізм, як важливі складники цього лексикону, заслуговують особливої уваги, адже в сучасному житті люди все частіше вдаються до застосування як пом’якшено маскувальної, так і до стилістично зниженої лексики із вульгарним, зневажливим відтінком у своєму мовленні, відповідно до конкретної комунікативної ситуації. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5291 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник_Овдійчук-7-9.pdf | Компаративний аналіз евфемістичних та дисфемістичних одиниць на матеріалі серіалу «Wednesday» | 591.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.