Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5319
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Никонюк, Д. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T07:38:00Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T07:38:00Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Никонюк Д. Психологічні особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до навчальної діяльності / Д. Никонюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 188-191. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5319 | - |
dc.description.abstract | Проблема формування емоційно-ціннісного ставлення до навчальної діяльності серед молодших школярів є однією з ключових у психології та педагогіці. Цей період є критичним для формування основних мотиваційних і ціннісних установок, які впливають на подальший розвиток особистості дитини. Згідно з дослідженням [1], саме в початковій школі закладаються емоційне та когнітивне підґрунтя для успішної соціалізації та навчальної діяльності. Однак існують численні фактори, які можуть як стимулювати, так і гальмувати цей процес. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | емоційно-ціннісне ставлення | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | мотиваційні фактори | en_US |
dc.subject | емоційну чутливість | en_US |
dc.subject | ціннісні орієнтації | en_US |
dc.subject | емоційний фон | en_US |
dc.subject | гра | en_US |
dc.subject | позитивні емоції | en_US |
dc.subject | психологія молодших школярів | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-188-191.pdf | Психологічні особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до навчальної діяльності | 696.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.